1 , 2 , 3 ...

Nu var sista helgen gjord för sommaren.
Känns riktigt bra, inga mer delade turer eller släpsöndagar
Enbart dagar och kvällar ie veckan kvar.
Och dem är inte många heller
13 stycke har jag för mig att det är nere på.
Börjar se ljuset i tunnelen.

Hade delad tur idag.
Var tvungen att lyxa till det
Så jag bjöd på pavlova med hallon på till frukost
Inte den nyttigaste frukosten
Men den godaste!

En av våra tanter snurra till det ordentligt och fick nästan en panik attack
Hon hade fått för sig att hennes gubbe hade glömt bort att han var ansvarig för en annan boende
Och hon drog med isg honom ut på en jakt efter den försvunna boende
Var i chocktillstånd när hon hittade personalen (mumsandes på pavolva)
Förklarade sin situation och bad om ursäkt för att hennes gubbe hade tappat bort en boende.
Helt absurt! Hon hittade den boende till slut och undrade varför han satt i sin rullstol på rummet?!
Det är en fråga vi alla ställer oss varje dag efte frukost. Haha

Man ser ju hur man kommer bli till slut iaf. Om man inte redan är där vill säga!

Det blev kebabrulle till kvällsmat idag. Så gott
Men nu måste jag ta tag i mig. Får inte falla ur
Har gått upp 5 cm runt midjan på en månad. Inte OK.


Orkar inte slösa tid vid datorn

overandout


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0