2 dagar kvar

Kan knappt fatta att hela sommaren har sprungit ifrån mig
Nyss var det midsommar och jag började jobba
Nu har jag två dagar kvar utav mitt vikariat
Är blandade känslor
Ni som läst några utav inläggen vet vilka ärthjärnaner jag ahr jobbat med
Men så finns det dem där gulkornen som man inte vill släppa
Förhoppningsvis så får jag komma dit fler ggr och vara vikarie
Typ när Ulrika är sjuk och det är helg för då jobbar jag med Lorena och IngMarie
Dreamteam for the win

Ha bara jobbat och varit och handlat idag
Kul med storhandlingar som går på 350 kronor
Helt sjukt
Innan vi kom till kassorna hade jag varit orolig för att mina 900 inte skulle räcka
Men det kan ni fethajja att de gjorde. Älska Willys

Ska mumsa i mig choklad
Älskar på sätt å vis att ha mens - man har en jävligt bra ursäkt att äta choklad!

overandout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0