6 dagar kvar

Vaknade i morse och hade ingen lust men någonting.
Inge nummer hitta jag för att sjukanmäla mig heller
Livet sög helt enkelt kl 6 i morse
ÅKte till jobbet iaf
Har rullat på som vanligt
Förutom att jag varken hade någon röst eller ork
Känns att det är sista rycket som görs nu
Har bara 6 arbetsdagar kvar. Sista dagen är fredag nsäta vecka

I helgen så ska jag in till örebro och glo lite.
Eller nej jag ska hjälpa linn med pysslet efter att hon har flyttat
Och på kvällen kommer folket hit för att dricka bärs och käka pizza
Blir guld värre. Ska bara hinna städa till det också

Ska bli ruskit skönt när skolan börjar
Även om det har varit skönt i sommar också
Skönt att veta att man inte behöver plugga när man ommer hem
Men samtidigt saknar jag det
Vilket jag tydligen inte är ensam om att göra

Nu ska jag glo lite på Leila Bakar
Se ifall hon gör nått smarrigt

overandout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0