Dagens klipp

Var och handlade förut. Hoppade in på ICA för att köpa potatissallad. Där hade dem dagens klipp
Köp två ICAs egna potatissallad för 25 kr Ord. pris 12.50. Haha Sicket kap :)

Har även tvättat idag, vilket är lika givande varje gång. Trist med saker som man vet att man snart kommer få göra igen.
För övrigt vetande är jag så sjuk att det på riktigt är synd om mig. Har inte varit så här sjuk på länge. Näsan rinner och kliar och är allmänt i obalans. Halsen svider och kroppen är slö. Det är förbannat synd om mig. Och inte hittar jag lappen med numret för att sjukanmäla mig. Så jag msåte gå till jobbet i morgon. Det är på riktigt synd om mig!

Finns fler det är synd om. Janet jag älskar dig!

overandout

Kommentarer
Postat av: janet

tack för ditt stöd!

Jag älskar dig med, ses på lördag :d

2008-08-12 @ 20:05:57
Postat av: micke

men du köpte väl två potatissallader nu när det var så bra pris?? :D

2008-08-13 @ 19:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0