Dryg dag

Har inte haft någon lust att göra någonting alls idag. Bara suttit och funderat en massa. Kom på när jag såg Kill Bill att det hade varit coolt om jag någon gång i livet lärt mig att sparaks och slås och överleva. Förstå va coolt om jag kunde slå mig ur vilket situation som heslt! Att aldrig känns sig i underläge och alltid se en väg ur alla knepiga situationer!

Stoffe sa en kul grej häromdagen. Han hade läst om en kille som jämförde bloggare med 14 åringa tjejer. Först är de i skolan hela dagen med sina kompisar, sen riunger de kompisarna när de kommer hem och berättar vad som hände under vägen hem och vad de har hunnit gjort hemma i 10 minuter. Senare på kvällen bloggar de om hela sin dag och vem som sa vad och "bla bla bla", så att deras kompisar kan läsa om det i bloggen. Kände mig en aning patetisk men tyckte samtidigt att det var lite roligt.

Sex and the city på tv

overandout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0