En vinare som slutade med skavsår av Tomas Ledin

I fredags jobbade jag min sista dag på jobbet, iaf offeciaellt. Är ju ifall det blir några extra inhopp men vi får se. Var tvungen att bjuda på någe annorlunda på jobbet eftersom det var sista dagen. Kunde ju inte gärna göra kladdkaka eller pavlova eftersom det redan har blviit gjort. Så jag svängde ihop nå eget. Känner mig lite nöjd med min hallonpaj med marängtäcke. Riktigt god och riktigt lyckad. Det som fattades var lite vaniljglass till. Jummie! Flög med lätta steg hem till älskligen. Som jag för ovanlighetens skull hittade i kallingar framför datorn. Ha. Semesternörd! Blev till att duscha och fixa mig eftersom jag skulle och träffa V för en vinare. Vi satt hemma hos henne och drack upp en flaska rött. Drog vidare till M och avslutade med en flaska vitt. Ut på Hantis och fiskade upp lite cider. Ha. Och en E. Blev kebabfiest hemma hos V efteråt med handboll ifrån Asien. Rullade hemmåt runt halv fyra, har jag för mig. Somnade gott och vaknade torrt

Lördag morgon blev lite förskjuten efter en så sen hemkomst. Vaknade 11.30 vilket känns som att halva dagen har gått. Diskade och lagade mat och så var det dags att gröa sig i ordning igen. Gav det inte lika mycket ansträgning som gårdagen, men snygg blev jag nog. Ha. In till Örebro med tåget för att träffa J och E. Mys pys hemma hos E och M. Alltid lika galet. Tydligen är M gravid så de två ska också ha barn snart. LoL. M är en man ifall ni inte visst det. Eller han uppger sig för att vara det iaf men jag börjar tvivla. Fördrinkar blev det iaf, värsta groggkungen. Ha. E hade köpt världens snyggaste byxor och toppar och skor. Puddingen min! Drog vidare till I för lite snack och en öl. Upp på stan och se på gratiskonsert. Kommer upp lagom till halva Veronica Maggios framträdande. Vilket inte gjorde mig nått, hade nsätan till och med sluppit henne. Ha. Vincent var kung iaf. Gillar hans stil och musik. Lagom nu hade vi så ont i fötterna och i höfterna och ryggarna och värst vare för J. Fan tio kilo bebis hängandes på magen. Vi härdade ut en timme med Tomas Ledin och sen beslöt vi oss för ett depå stop på Donken. :) Hem till J och mös med godis och film. Kände hur ögonen inte ville som jag. Somnade ovaggat på J extra säng.

Imorse åkte jag tåg hem och nu sitter jag här med mjukiskläder och hungrar snart ihjäl.

overandout


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0