Friday Iam in Love

Så skönt med helg
För det betyder att det bara är 4 dagar kvar för mig att jobba
Kommer inte kännas som någonting
Saknar dem redan på jobbet. Nästan
Nu är man på gränsen till konkursad igen
Studentlivet på en pinne
Blir för mycket spontana utgifter för mig
Jag har på egen hand lyckats konstatera att kreditkort inte var något för mig
Springer iväg alldeles för lätt. *smäll på fingrarna*
Älsklingen har avverkat sin första semestervecka
Och han har väll i princip suttit vid datorn hela tiden
Känns som jag lever ett liv han inte är delaktig i
Men det blir väll så med icke delade intressen
Jobbade itne ihjäl mig idag- Även om morgonen blev stressig
Två ordinarie var borta så jag var den erfarne kvar.
Bara att drilla okunniga vikarier. känndes inte bekvämt att styra människor så
Men va fan ananrs hade ju inget blivit gjort
Annars hade gamlingarna fortfarande sovit :P
Såg på världens mest långdragna men samtidigt spännande semifinal mellan Frankrike och Sverige
Känndes som Hawai tennis som bara spelades framoch tillbaka
VArannat poäng åt Fr och vartannat åt Sv
Efter 4 h och x min så tog Sv ändå hem det
Helt otyroligt vilken match det var tundtals
Mest vann väll Fr poäng på Sv dubbelfel. Vilket säger mer om Fr spelare än de svenska
Är förbanant rastlös. Behöver göra något nu så det blir nog till att stöda lägenheten inför ölkvällen i morgon
Pizza och Cororna med Köpings maffiosos

overandout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0