Lördag-Söndag

Gårdagen bestod av
- Komma hem och finna min karl framför datorn iförd kallingar
- Känna gårdagens synder, och slå sig ner i soffan för att relaxa
- Höra ett konstant tjat ifrån magen att den vill ha mat
- Laga fläskfile och pommes med hemmagjord sås
- Äta och må gott!
- Duscha och göra sig trevlig
- Plocka ihop massagegrejjerna och bege sig mot Fellingsbro
-Massera moster
- Äta kalkon och kräfta. Dock inte samtidigt
- Löka i soffan
- Äta äppelpaj coh vaniljsås
- Natta Robin
- Åka hem till Köping - och för första gången på 43 timmar lägga mig i min säng

Idag:
Sov som en klubbad sälunge till klockan 11 i morse. Var så skönt att få skeda hela morgonen igenom. Hände väll inte överdrivet mycket idag. Legat och glott på tv större delen. Kollade på film. Stoffe fick för sig att vi skulle äta McDonken, och jag är inte den som är den. Somnade på soffan efter en sockerkrasch. När jag vaknade bestämde jag mig för att möblera om coh städa lite. SToffe tittade bar på mig och sa att jag fick göra vad jag vill, även om klockan är lite sent för att möblera om. Ha. Lagade lite mat och åt. Belv lax och tagliatella. GottGott. Nu är det film och sedan bums i sängen. Mådyr till jobbet i morgon. Tyvärr!

overandout


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0