Måndag

Gick upp kl 6 i morse
Och lyckades ändå strula till mitt besök hos barnmorskan Ha
Så jag har varit vaken sen 6 helt i onödan.  LOL
Har tvättat idag. Hade lika gärna kunnat ställt in tvättitiden
Men eftersom jag ändå var vaken rakade jag ihop lite grejer som behövde fräschas till
Våran dammsugare har komit idag. Var lite problem med strömsaldden bara
Den är anpassade för amerikanska elregler och uttag
Vilket inte passar in i våran svenska lägenhet
Gjorde pannkakor på kvällen och vipsgrädde
Så sjukt gott och så värt det.
Nu är det Alot like love på 9
Ashton när han är som bäst
overandout

Kommentarer
Postat av: janet

barnmorskan? :O nu får du förklara dig kvinna...

2008-08-19 @ 09:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0