Mjäbb

Tycker om min abretsplats. Det är stoj varje dag, blandat med allvar.
Jag har numera inget personamn utan är bak-flickan. Ha
Bara för att jag bakat nästan varje dag jag har vairt på jobbet.
Det vill säga mycket. Med tanke på mina 157 timmar förra månaden
Det är bara 9 dagar kvar nu att arbeta.
De andra slutar i morgon eller i helgen
Och är arbetslösa på måndag. Jobbigt
Minns inte hur det var eftersom det aldrig hände mig
Fortsatte bara efter mitt första sommarvik

Längtar till skolan. Är det fel?
Det var evigheter sen man såg alla
Har bara träffat Emma 2 ggr på hela sommaren
Och Sara har jag bara träffat 1 gång
Vilket är alldeles för liten dos för mig
Måste få mer!
Jag saknar att åka tåg varje dag också
Det är verkligen mysigt att pendla, iaf för mig
Älskar att åka tåg och att titta på människor
SKa bli så skönt med rutiner igen
Riktiga så man hinner träffa gubben lite!

Ska till V-ås på frdeag. Röja runt och göra stan osäker
För Linus och Victoria har förlovat sig
Vilket verkligen är på tiden. ;)
De ska bjuda på mat och gott.
Myspys, fast en del människor man inte har en aning om
Alex ska dit iaf så det blir ju röj
Gick ju bra när vi skulle åka rutchkana förra gången vid Donken

Nej nu måste jag göra någonting

overandout

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag längtar också till skolan.. tokmycket =)

2008-08-07 @ 19:35:43
URL: http://sskstudent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0