Slutet är nära

11 arbetsdagar kvar. Vart tog sommaren vägen?
Är lite avundsjuk och samtidigt ledsen i ögat, för den här veckan är sista veckan för alla vikarier.
Sen kommer alla ordinarie tillbaka. Visserligen är det två som går på semester, igen, så jag blir kvar
Men dagarna kommer inte gå lika fort som dem har gjort med Sofie, Nikki och Mio. Så himla underbara.
Garvar hela tiden. Idag vek vi oss dubbla. Mest för att jag är värsta geeken men det bjuder jag på.
Vi sjung på barnsånger samtidigt som vi la dem gamla efter lunchen.
Och så började vi sjunga på "Trasdockorna". Och när jag skulle förklara för tanten vad det var för nått vi sjung så säger jag: "Det är en tecknad serie för barn, ritad av fransak tecknare". Nikki undrade: "Hur kan du veta det, har du typ efterforskta på trasdockorna?" Så jag svara henne: " Nej, men det ser du i eftertexterna"... Sen dog vi av skratt. För vilken femåring är intresserad av eftertexterna. Ha. Så kul har vi på jobbet.
Och vi har kommit på att jag försöker feeda alla andra för att slippa gå ner i vikt, det är enklare om alla andra går upp!

Nu ska jag njuta av att vara ensam hemma och att jag är ledig i ett par timmar :)

overandout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0