Västerås City

Efter jobbet hetsade jag till tåget.
Skulle ju vara hos Linus och Victoria på kvällen.
Anländer något sur (pga regnet) till Västerås
Går upp mot centrum
Bestämmer mig för att busa till det och gå in i affärerna
Mycket mysigt och trevligt
Skönt att gå själv
Då får man titta på vad man vill så länge man vill
Hittade en skjorta som mamma provade när vi var i Stockholm
Men som hon inte köpte för den inte fanns i rätt modell
Men i Västerås finns allt :)

Så slutade mitt kreditkort att funka, hur pinsamt som helst
Men men, ska ringa till banken och klaga och säga att dem lika gärna kan avsluta det
Leder enbart tilll dåligheter!

Hemma hos Linus och Vickan blev det ingen middag
Utan Fredrik slängde ihop lite stekt korv och makaroner
Mumma värre, även om man fick sparka han i arslet för att det skulle ske

Efter en del turer till affären började folk droppa in
Vi lekte "Jag har aldrig leken" och kände oss som 15 igen
drog ut runt elva, promenerade hela vägent ill Sjökrogen
Nice, häfftigt med en krog så nära vattnet
Dock inte lika praktisk som Frimis
Inte lika stort ute dvs
Fyllekäka på McDonken
Kom hem till de igen och lutade sig ner i ett av soffhörnen
MITT SOFFHÖRN!

Kontentan av gårdagen är:
Att Vickan och Linus har förlovat sig
Att sjökrogen är 3 toast
Att Alex ska få IKEA att göra en kudde som är som mitt as
Ha

Hemma igen. Törstig så in i....
Känner att gårdagens alkhol sipprar genom porerna
Dags att dusha!

overandout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0