Bond, James Bond

Såg Quantum of solace med trevligt sällskap.
Inte varje söndag jag blir utbjuden på bio.
Men hem i säng bums.

Det är konstigt hur det kan bli.
Har inget minne av måndagen.
Men jag vet att jag måste gjort nått.
För jag sitter här idag och det är onsdag.

Plugga med M.
Vi hade ju iaf böckerna uppslagna framför oss.
Timmarna går så fort när vi har roligt.
På kvällen fick jag lufta mina lurviga.
Bjöds på fika, hyffsat motstånd i biljard.
Du lärde mig allt du kan, typ 1,5 minuters lektion
Såg film på kvällen.
Dumpad och Semi-Pro
Sjukt humoristiska filmer
Med några sjuka inslag
Var tvungen att nästan lämna rummet vid tillfälle
Skrämmande när vuxna karlar leker med en "tom" revolver.
You are like a son, who is the same age as me, sonfriend

Helgens lärdom:
Livet är orättvist, så nu ska vi träna på det

Ska svepa lite rom och cola nu
Tagga inför semestern.
Tentan är gjord btw.
Ingen kommentar om hur det gick för det vet jag nämligen inte än. :)

overandout

Jag vill ha dig här vid spisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0