Litteraturstudie check

Komisk dag.
Vaknade till och insåg att jag borde vara på väg för att hämta S
Det var ju så att vi hade bestämt date på bolaget.
Skulle ha hängt på låset, men vi blev god tvåa
Lagom till kvart över rullade vi in genom glasdörrarna
Huggde varsina korgar och begedde oss in alkoholens förtrollade värld
För min del var jag budflicka åt mor och M
Så en korg gick åt till att fyllas med vin åt mor
Den andra överfyllde jag med cider och alkoläsk åt mig och M
Killer i kassan ville bara se mitt leg en gång.
Annars brukar jag få visa det två ggr. They are crazy
Frukostrast
Dagen till ära fyllde vi sedan med litteraturstudien
Det gick åt mycket tid, ork och humor
Men den blev gjord och klar
Så jäkla skönt och befriande
Känner mig mycket lättare. I typ 5 sekunder
Sen är det på nästa uppgift
Spontanåkte till Marieberg med mamma
Behövde komma ut en stund
Och det behövde hon med
Kvällsmat förtärdes på Max
Mumma, fast jag måste erkänna att den här gången blev jag besviken
Svettigt och läbbigt. Inte alls toppklass
Fick samtal från pappa som berättade att han blivit inlagd på USÖ
Så kvällen fick en konstig vändning
Allt är upp och ner just nu känns det som.
För att avsluta med en positiv punchline
Jag håller på och lär mig spela gitarr.
Har lärt mig förvånansvärt fort också tydligen :)

overandout


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0