Slap you silly

Jag är inte grym. Idag var en dag som inte borde ha hänt.
Försov mig. Har kommit på att detta händer när jag börjar snooza och håller telefonen i handen
Krävs ingen energi att vakna då så det är lätt att hålla sig sovande men ändå trycka bort snoozen.

Inför handledningstillfället satt jag och S och flummade
A och R anslöt sig så småningom
Jag berätta att jag tycker det är kul att titta på folk och gissa vad de varit med om
Vilka det är och lite sånt därnt
Det hela utvecklades iaf från det till att gissa hur många de hade haft sex med
Mycket givande och kul tidsfördriv
Vi ska införa det oftare. Iaf jag och S

Borde plugga, borde läsa
Borde söka inför litteraturstudien.
Men nej.

overandout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0