Stekt fläsk och raggmunk med flasköl

Tack för igår. M det var jätte skönt med massage, behövde det verkligen. Jätte bra att vi kan prata som vuxna igen. Och inte slåss . Mumsigt med julmust och lussekatter, precis så vill jag fira advent varje år. Passar mig perfekt. Jag kan gå så långt att jag bakar nått, typ knäck. Nog för att det är skitsvårt.Men det är supergott och en bra julklapp. House är min hjälte. Han är grym han är Mr Cool.

I du har fått en jätte fin lägenhet och är så glad för din skulle. Hoppas du kommer trivas jätte bra och hitta dig själv! Tack för jag fick sova där, jätte mysigt. Sov som en stock. Många tacokvällar med frukostbuffér i framtiden! Vi kan turas om när jag också har nått!

Janet och jag var och kolla på lägenhet, eller hon kolla och jag var med som sällskap! Det hade varit en fin lägenhet om det inte hade varit för den insparkade toalettdörren. Fantasin fick snurr när jag såg den. Min teori är att han och har bråkat och hon har låst in sig på toaletten och han har försökt att komma in. Men det är vad jag tror och inget som är bevisat. Plus att de som bodde där rökte innomhus så det luktade pecka. Inge vidare lägenhet att flytta in i med barn. Too bad. Vi lunchade på stan. Mumsigt, mätt och belåten cyklade jag hem.

Har hunnit strycka på ett lager målarfärg, får se ifall det räcker eller om det behövs en omgång till. Det blir jätte fint iaf och jag är jätte nöjd. Ska bli så skönt bara att få ett ordentligt rum. Ett eget rum. Även om det är hemma hos mor och far.

Nu måste jag plugga för det är tydligen tenta om en vecka!

overandout


Kommentarer
Postat av: klantisen

gumman du e alltis välkommen <3

2008-12-10 @ 20:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0