Tagga

Så många sköna lines:
Sara: Om någon våldtar oss förtjänar dem att vi kissar på dem
Sara: Det är synd om oss när solen smeker palmbladen som vajjar i vinden
Mamma: Jag har ätit raggmunk
Jag: Fint folk kommer sent och jag är skitsnygg

Ibland blir jag så glad att jag är glad, Är tacksam för allt jag är med om och alla hälriga människor jag träffar dagligen. Ni gör mig till det jag är, vilket är bäst. haha.

Joe visade en schysst låt sist de var i Sverige, The Airborne Toxic Event - Gasoline. Är såld och köpt. Ha. Galet gung i låten. Blir lika glad varje gång jag spelar den, vilket nu är typ 88:de gången.

Idag:
Vakna i Lindesberg. Hem och köpa bakismat på McDonken. Skriva litteraturstudie. Gå till My, börja drickande efter en gosig dusch. Hennes shampo och balsam är too die for. Mmmmmm. Kalas hos Ivve. Vidare till Pitchers. Hemgång som slutade på Mc Donken i västhaga. Där vi blev hämtade av Sara. Mys hos kollektivet, Mums. Jag älskar minoritetsgrupper. Ha. Slagga hos My för att hon är bra! Wiiie, Min dag i korthet.

overandout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0