Västeråsgurka

Jag är kär. Inte i nån utan i något.
Har i princip bestämt mig för att det är Västerås jag vill bo i när jag ä färdigpluggad.
Helt underbar stad.
Inte bara för att den har Lagerhouse och Lush
Utan för att den är perfekt på alla vis.
Storlek etcetera
Spender större delen av dagen där igår och idag
Julshoppa med V och festa på kvällen
Allt var toppen fram till att vakten inte ville släppa in mig för jag var för ung
Mums på åldersdiskriminering
Varför. 21 borde ändå vara tillräckligt. Men nej. Rumpor!
Men jag är inte bitter.


Känns som att skolan försöker medvetet ta livet av en, eller iaf uppmuntra till det
Kommer inte att klara mig igenom detta helskinnand.
Känner därför att jag är värd en semester :)

overandout


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0