Äntligen Freeeedag

Var lika trött i morse som alla andra dagar den här veckan. Börjar tvivla lite på min unga fysik, känner mig mer och mer som en 87-årig tant. Jobbet gick sisådär. Var en seg dag idag, inte mycket som hände och jag hade ingen motivation till att engagera mig mer än nödvändigt.

Väl hemma somnade jag som en klubbad säl på soffan. Kanske bara för en halvtimme eller så, men ändå helt utslagen. Väl uppe bestämde vi oss för att ha pannkakor idag, och det var inga fel vill jag lova. Så sjukt gott, trodde knappt jag ahde fått pannkakor tidigare så gott var det :P

R kommer hit i helgen så dem två sak väll sitt aoch leka. M hörde av sig och undrade ifall jag var på att göra nått i morgon. Helt på :) Så vi får se vad som händer. Den här helgen har varit efterlängtad. Vila är min sak, plus lite hemmamys.

Ska fortsätt akolla på tv nu, eller nej förresten, går nog ut och springer lite. Bränna kalorier är inte min grej!

overandout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0