Blott en dag

Jag ska få vara ledig i morgon och på lördag. Helt otroligt vad jag ahr längtat efter detta.

Är måttligt irreterad på en perosn på jobbet. Tvivlar på att hon läser detta, men iaf.
Igår när vi satt ner och käka kvällsmat med personalen från andra sidan frågade en av dem vad jag ville jobba inom efter att jag var färdigutbildad. Så jag svara att idag så funderar jag på att jobba inom akutsjukvård och på ambulansen. Då säger min arbetskamrat att det är väldigt svårt att komma in på ambulansen, och att dem vill ha erfarna människor som jobbar där. Fan är det någon avdelning som erfarenhet inte är ett plus ville jag fråga tillbaka. Men nej, istället satt jag och höll käft. Är så förbannat irreterad att jag skulle kunna klösa ögonen ur henne. Grrrrrr!

Imorgon ska mor och far komma hit för massage och mys! Sen ska jag coh Stoffe till Västerås och shoppa :)

overandout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0