Helge(n)

Fredag
Var grym. Janet kom hit, och efter mycket velande ifrån min sida så bestämde vi oss för att testa ÖGIRs bistro. Verkligen lyckat. Lite häftigt pris med tanke på att det var plastdukar och pundare vid grannbordet. Ha. Satt en kille och rökte en joint, förlåt mig för att jag gör en stor grej av det men sånt händer inte ofta i närheten av mig och min glasbubbla. Jag åt iaf världens möraste fläskfilé och Janet tog det samma fast med potatismos-toppar :P Hem till mig för ltie TVmys med glass och godis. Mumma värre

Lördag
Kommer knappt ihåg, vi skulle ha åkt till Malmön och badat och solat men vädret tyckte något annat och tvingade oss att vara inne. Efter ett par skurar beslutade vi oss för att gå och fika, blev latte och chokladboll på WAYNES. Väl hemma spelade vi "Rachet and Clank - Tools of destruction" (TVspel). Efter att ha pratat med SToffe som var i Linköping blev den grvida kvinna väldigt sugen på McDonalds, eftersom det ligger på andra sidan stan gjorde vi en kompromiss  och åt på VERONA. Fina grejer dem har där. Bara mumsigt.. Blev kebabrulle för mig och en Hawaii för Janet. F kom förbi och snackde strunt och käkade pasta och köttbullar. SnyltarSM. Mitt i natten visade TV 4 "Sweeny Todd", så jag och Janet bestämde oss för att ge den en chans till (efter en katastrofalt biobesök som gav massa svordommar och långa suckar). Visade sig vara en annan variant, utan sång och med mer äkta blod. Usch och fy, så vi gick oh la oss i stället.

Söndag
Lekte moppeförsäljare och bjöd på mat. Mor och far åkte hit för att sälja sin moped till F. Jag coh JAnet grillade, gjorde dressing, parfait och pavlova. FAtta va grymt och sjukt gott det blev.Rullade nästan efteråt. Tyvärr var jag tvungen att gå till jobbet, hade helst viljat dragi en filt över mig och sovit ett par timmar.

overandout

Kommentarer
Postat av: Janet

Så himla lyckad helg !! Tack för att du gjorde den så bra :D

2008-07-08 @ 15:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0