Het

Vart kommer denna sinnesjuka värme ifrån? För oss som inte har semester är det rena döden
Det borde vara straffbart att jobba när det är 30 grader ute.Igårkväll höll jag på att smälta bort
Inte riktigt vad jag ahde tänkt mig när jag gick till jobbet
Det var jag och Sofhie igår, ås jäkla skönt. Ingen ordinarie som hyter med fingret

Systeryster är här. Kom igår ifrån en veckolång resa på öland.
Så inte mycket av henne för hon satt mest i telefon efter att jag kommit hem ifrån jobbet.
Hm, nu börjas det tänkte jag. Snart ska hon väll flytta ihop med någon piercad mc knutte!

Jobba idag igen 12-21, har jag för mig. Har inte så stor koll på arbetstiderna
Brukar kolla strax innan jag börjar, då slipper jag vara depriomerad så länge.
18 arbetsdagar kvar :)

overandout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0