Skäms

Har inte haft tid, ork eller motivation till att blogga
Känns som om jag inte gör annat än att jobba nu för tiden
Hinenr knappt träffa älsklingen nått, allt är upp och ner.

I torsdags var jag till Ullared och Ge-Kås med moster och M
Sjukt trevligt med en lite roadtrip, inte för att åka bil kl 5 är min grej
Men ändå, man får se det positiva. Han under den dagen se halva Sverige, söderut
Handla 1/3 shoopingvagn med bra att ha grejer
Alltid lika trevligt. Lyckades snubbla över en as snygg skjorta till älsligen.
(Vilken visade sig passa honom perfa) 
Åkte bil i 12 h  eller i 86.6 mil eller "Love acutally" plus lite sömn

Idag har det inte blivit någe vettigt av
När jag pratade med Janet i går så kännde jag för att spontanåka till Örebro
Men under kvällen så blev jag mer och mer trött och sugen på att stanna hemma och luffsa
Idag blev det därför städning av hela lägenheten, tvättat två maskiner samt bäddat rent i sängen
Avslutade mina bravader med en välförtjänt ! ½ h "10 orsaker att hata dig"
Nu är älskligen hemma och han börjar bli hungir. För det smäller i skåpen där vi har wingummina :P

overandout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0