Vad som skulle ha varit en lugn kväll

En vinare med några vänner förvandlades till ett fyllleslag utan dess like.
Efter förfest hos Klint drog vi till Hantis och satt där på uteserveringen
Kvart i 1 kommer vi på att det är dags för donken
Så 10 i 1 stormar 5 fulla människor in på gyllene svanen
Hamburgare och dricka åt höger och vänster
Jag och Alex åkte rutshekanan utanför. Var lite dåligt med glid.
Helt sjukt. Kvällen var väldigt lyckad
Och jag har inte haft så här kul på hela sommaren. Toppen
Men efter att jag smekt i mig min paj och milkshake började det
Jag kräktes och kräktes och kräktes
Har hållt en välidgt låg profil idag, men har ändå fått mäkta med att tvätta
Men med nöd och näppe. Alla dofter har varit outhärdliga
Och bara tanken på rött vin har fått mig att kvälja
Nu har jag iaf lyckats få i mig lite mat, och fått behållt den där :)

chill i soffan med paj och vaniljvisp
overandout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0