2 år

Började väldigt bra. Vaknade upp brevid världens finaste. Som låg och tittade tillbaka på mig. Han fråga när vi skulle äta våran frukost på sängen. Frågade tillbaka vad hanv ille dricka. Sen bar det av till köket medan älskligen gjorde ordning med täcke och film i vardagsrummet. Sen satt vi där och mös under vårat stora täcke med varsin tallrik med gårdagens bakade bröd, varmchoklad, mangojuice och smoothie. Hur mysigt och gott som helst. Tänk att vi har varit förlovade i två år idag. Då låg vi i ett tält i bergslagen och käkade bullar och drack cider. Idag bor vi tillsammans i en lägenhet i köping med en katt och dammråttor som är våra! Iaf, bara låg och mös fram till klockan 12. Snart skulle jag ju bära iväg till Örebro, så det började bli hög tid att göra sig i ordning och vacker och allt sånt därnt.

15.04 klev jag av tåget i Örebro, gick för att möta E på stan. Passerade mammas jobb för att lämpa av lite packning. På väg upp på stan såg jag en viss fröken P stå och ta ut pengar vid bankomaten. Mycket trevligt att träffa henne också. E lurade mig att köpa en tröja på HM. Väldigt elakt av henne :P Gick hem till henne efter en liten runda på stan. Satt och drack kaffe och fikade vårat inhandlade fikabröd. M uppskattade chokladbollarna vi köpt på ekershallen. Haha. Godis gris. På tal om Ekershallen så var det en kille utanför som inte var någe diskret när han spanade in en tjej som böjde sig framåt för att låsa upp sin cykel. Nästan så man ville klappa honom på axeln och berätta att alla har en rumpa, även han. Ha. Men utseende hade han iaf, så hon var nog inte så ledsen över att han spana in "heinin".

Vid 19.20 ringde mor och berätta att hon stod utan för bishop och väntade på lillasyster och att pappa var inne på pitchers och tog ett bord. Så jag anslöt mig till de och blev bjuden på hamburgare och en cider samt efterrätt. Mumma. In ga fel på en tisdag kväll :)

Har prata lite med älskligen nu på kvällen. Han har tydligen suttit och tittat på hus i och runt västerås. Förstår inte varför :P Va roligt det vore att bli husägare och hundägare och förälder. Tänk om allt det skulle ske på en natt, vilken grej!

Nej nu är det "Criminal Minds" sen är det sängen

overandout


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0