Älskar att jobba

Det är så skönt att jobba
Nog för att det inte är några fel med att vara hemma heller
Men det är nått visst med att känna att man gjort någonting bra varje dag
Sen kan man ju lacka ur på vissa personligheter, men det är bara att bita ihop.
Jobbade med L.L ikväll. Hon är för rolig, tiden bara flyger förbi
Plötslitg var klockan tio i åtta och jag fick gå hem
F och V hjälpte mig att srkiva ut mina betyg så då var jag tvungen att bjuda på fika
Blev Andrea special - Kladdkaka och kaffe :P
Han både diska, laga mat och prata i telefon på 30 minuter
Jag är imponerad av mig själv. Mycket!

vAr sjukt skönt att komma hem i morse och få lägga sig i sängen brevid min man
Har saknat honom. Kan vara lite skönt att sova själv.
Men det är desto skönare att krypa ner brevid honom efter ett par dagar på tu man hand.
Älskar dig! Stoffe-Boffe. haha

Nej nu ska jag göra mig sängklar och sen krypa ner i soffan coh kolla på "sagan om ringen"

overandout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0