Det är en blåsig blås-dag

Anar inte hur sjukt lättad jag är just nu. Fick precis reda på att jag klarade läkemdelsberäkningen.
Helt suveränt juhe. Man var tvungen at tha alla rätt. Så det var ju en hel del press på den.
Nu är den gjord och det är bara att blicka frammåt.

Blev inga mardrömmar i natt. Däremot konstiga drömmar. Mycket konstigt drömmar
Nu kl 6 kommer jag inte ihåg någon utav dem men jag minnas att de var konstiga.

Sitter själv hemma nu. Älskligen är på jobbet. Kommer inte hem fören sent i natt.
Har roat mig med att titta på "Bridget jones dagbok" och "Råttatouille"
Mys pys när det blåser ute

Imorgon är det utbildningsdag för sommarjobbet
Ska bli så skönt att börja jobba igen
Dagarna blir så annorlunda då
Det är nsätan som att man får mer fritid över
Det blir en annan kontinuerlitet i det hela

Ska våga mig på kyckling-  och fetaostlasange snart
Får se hur det blir och smakar. Åter kommer med en kort rapport om resultatet

Heja Sverige ikväll

overandout

Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis! Jag klarade den osså =)

Kram

2008-06-10 @ 20:00:10
URL: http://sskstudent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0