Fredag

Har jobbat 07-14.30
På väg till jobbet upptäckte jag att det inte fanns någon luft kvar i mitt framdäck
Och vi som inte äger någon pump
Hur ska jag nu göra?

Ensam hemma till på söndag natt
Sakanr Stoffe.
Eller det är både skönt och tråkigt att vara själv hemma
Har fyllt kvällen och morgonen med tvätttider
Alltid nått att fördriva tiden med :P

Har diskat upp allt som var nu
Känner för att göra om här hemma
Helst av allt skulle jag vilja få ordning på det
Kanske köpa en bäddsoffa till extra rummet
Men det lär väll aldrig hända med min ekonomi :P

Det blev en kväll hos mor och far
De kom och hämtade mig
Väldigt snällt
Så här i efterhand had ejag kunnat vara kvar hemma också
Det hade inte gjort mig någonting
Saknar min Stoffe, som är alldelles själv i GBG

Ska nog gå en promenad


overandout

Kommentarer
Postat av: Emma Bladh

Tjo Dea!

Long time no see, hur står det till?

2008-06-27 @ 18:24:58
URL: http://omnomnomnom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0