Hela veckan

Tisdag:
Tenta. Gick hyffsat är nöjd med min insats. Hoppas bara att medecinberäkningen gick vägen.
Em tillbringades tillsammans med E. Vi var och handlade på bolaget floristen och kött.
Satt hemma hos henne och groggade samt gjorde henne fin i håret.
18.40 skulle bilarna gå. Men där vi stod fanns ingen annan
Så runt 19 kom vi allihopa iväg till Kumla
Till världens finaste hus. Med världens grymmaste loft.
En kväll av grillning alkohol och kubb fortflöt.
Jag bröt ihop på fyllan och det slutade med att E satt och tröstade mig
Jag fick till och med sova hos fröken


Onsdag:
Börjar med att jag upptcker att något är fel.
Jag har inga trosor på mig.
Upptäcker till min förtvivlan att dem inte finns att hitta i rummet.
Frågar E, efter att jag rulla tin mig i sängkläder.
Några trosor hade hon inte sett med min strumpor hängde i badrummet(?)
Hade inte strumpor på mig. Så där hänger dem, prydligt på kanten.
Om ni har tråkigt. Sup till och sen sprid ut era kläder i eran kompis lägenhet.
Mycket mycket mycket spännande.
Resten av förmiddagen förflytter med att jag och E sitter i varsin soffa och är bakis
Allmänt okontaktbara. Ligger och små sneglar på Disneychanel. Hata "Rasten"
Tar fina blåa bussen hem för att byta om och lukta gott.
SEdan är det rulle, raka vägen upp på stan.
Käkade lunch med L och M på Mc donken.
Så fint med bakis mat, precis vad jag behövde.
Sitter ute större delen av e.m. Kikar i i lite affärer då och då.
17 är det uppställning på F & S
Kibox for the win i 90 min. Det var sköt och uppiggande
Men jag pressade gubben för hårt som jag körde med.
Han var tydligen inte så avancerad än.
Svimma nästan stackarn.
Efter passet var det hopp in i duschen och sen marsh till Bishop.
Avnjöt pepsi och en gormtallrik
Typ så jäkla gott. :)
Rullade hemmåt mitt i kvällen.
Somande som en stock

Torsdag:
Trött och jävlig masat man sig upp tidigt
Allt för att åka till kumla och hjälpa pappa att köra hem mammas bil
Fasten det är kul att åka bil så är det inte så kul. Ha
Plockar upp Linn på väg hem.
Gör en avstickare till USÖ för att hälsa på mor hennes.
Sedan drar vi hem till mig för att väcka T och börja med hennes hår.
Först lite frullebulle innan vi inleder skapandet.
Först tuperar vi hela henne och våfflar
Sedan är det rockabilly-lugg
Vi lockar hela håret som är kvar och fäster upp det med nålar.
Lunchrast: Köttbullar och rusti Provade lite asiatisk räkröra
Linn sminkar Thea. Hon blir så fiiiiiiiiin.
Iväg till student J för att gratulera och äta gratismat.
T skulle var vid slottet kl 17 så det bar iväg strax efter att efterrätten hade landat
Fina var bara förnamnet på alla iesö-elver. Olika kreationer och uppsättningar
Efter en del plåtande och övervägande åkte vi hem


Där väntade M och E. Vi tre gick ut och gick jätte fort. Med stavar
Förutom M. För han vill ha skidor till
En mil blev det. Innan vi kom hem coh bestämde oss föratt åka och bada.
20.30 dök jag i från bryggan. Uppfriskande var det. Och fgridfullt. Förutom moppepojkarna.
Hemma igen 21.45. Men än var inte dagen slut.
Hämtade T 23.30 efter balen. Körde hem henne för att hon skulle kunna byta om.
Upp på stan igen till alla studenter och annat löst folk.
Hämtade henne 02.35. Förstod nog inte vad kloickan var eller vad jag hette
Tur jag körde automat.

Fredag:
Frulle och Sola
Åt jätte god lasange till lunch
Istället för att åka hem
Blev jag kvar i Örebro och fick låna en bil istället till kvällen
Följde med ut till R och A och tjejerna
Blev grillat och världens godaste potatissallad.
Lite kubb med småtjejerna
Sen bar det iväg hemmåt
Så skönt att komma hem till Köping igen

Lördag:
Hyffsad sovmorgon
Älskligen undra ifall jag ville äta ute eller åka och fika på kungsudden
Vem tackar nej till fika?
Mummsig chokladtårta med grädde
Älskligen åt jordgubbscheescake
Hem på besök till svärmor
Hon stod med pappiljotterna i håret när vi kom.
Sicken kvinna. Hon bjöd på glass och en pratstund i värmen.
Hem ut på promenad i hela Köping.
Mysigt och varmt :) Vi köpte glass och vatten på macken
Knötade hemmåt och al oss utslagna och flämtande framför luftkylaren.
Inledde ett oceansmeadly.
Men det avbröt för att åka ut till malmön med folket och grilla och spela kubb.
Riktigt trevligt
Förutom den närgågn fajterna med myggen.
Hemma igen vid 00. Det var "Blondiner har roligare" på TV
Så kul film. Men vi somande, Eller iaf jag

Söndag:
Vet itne så mycket än.
vi ska nog till svärmor med salma
men en sak vet jag
och det är att jag behöver frukost

ovarandout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0