Sjukaste

Hade en jätte konstig dröm
De skulle var inskolning på typ Universitetet eller nått liknande
L hade fått låna en bil med tre sittsar men sa att vi skulle åka fyra i den
Blev värsta tjaffset oss i mellan fö rjag tyckte det verka som en dum ide och hon tyckte det verkade bra
För jag kunde ju ligga tvärs över packningen.
Fick syn på en annan gammal klasskompis som jag ställde mig och prata med meden dem andra tre packade in i bilen
Sen fick dem värsta hettsen och det blev helt plötsligt jätte bråttom
Så sjukt alltihopa
Sen var vi helt plötsligt på motorvägen, och där sitter dem tre och jag ligger tvärs över bilen
Värsta jackie chan-rollen :P


Igår hade vi kalas för O 6 år och M 18 år.
Det var massor med kakor och släkt
Pengatr och kaffe och åt alla håll
Sen kom tårtan
Och alla åkte hem efter det

Kollaed på fotbollen hemma hos mor och far
Värsta antiklimax det blev
Spanjorerna hade tröttat ut oss bra

Mer spänning i Ryssland matchen

overandout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0