Snyfta ikapp med 310 tjejer (7 var killar) i en biosalong

Idag har det gjorts och handlats mycke
Dels åkte jag och L till Karlskoga för att hon skulle få köpa en bilbarnstol
Trevligt med en roadtrip till västra delarna av Sverige
Efter det åt vi lunch och gjorde en sväng på IKEA
För min del blev det två ljuslycktor, matlådor, sängkläder och svarta servetter
Efter det åkte vi över till Marieberg. Trevligt att se det växa fram
Inhandlade tre par trosor på Kappahl, de är så sköna så jag tror jag ska gå över till att enbart köpa sånna
Vi tog oss en fika på övervåningen medens vi väntade på min moster
Satt och prata lite med henne innan hon skulle fara hemmåt
Rullade upp på stan och gick och glodde på folk
Köpte mig en ny ögonskugga på FACE
Få se till att använda den nu så jag får lite valuta för pengarna
Den är jätte fin och rosa :)
Plockade med mamma och skjussade hem L
Hem en snabbis för att fräscha till sig och sedan bar det av på cykel
Upp på stan för att möta L och L utan för SF
"Sex and the city" skulle det bli i 2 ½ timme
Mys pys. Så sorlig film. Satt och snyftade och skrattade så jag grät om vart annat
Ha ha vilka snyfters vi var. Hela salongen. Tror att killarna undrade vad de hade hamnat på för tillställning
Efter bion rullade vi ner till Bishop och motade undan en skara människor ifrån handikapp bordet
Perfa att ha med sig L, med rullstol och allt.
Avnjöt 3 timmar, det han passera en mozarella sallad, gormbricka, tre glas vin och en coffe baileys
Mumma mumma

Nu ska jag sova så jag orkar med mamma i morgon bitti. Vill inte igentligen. Ha

overandout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0