Stolt

Jag mitt ljushuvud lyckades försova mig till jobbet i morse
De var dock väldigt förstående och tillmötesgående, kanxke ska göra det igen :P
HAr varit en trevlig dag idag. Känns som om jag kommit in i deras rutiner.
Bakade idag igen. Idag blev det amerikansk paj med rabareber. Såg gott och fluffigt ut

Efter jobbet var jag till banken och fixade lite
Så nu kan jag betala räkningarna :P
Han duscha också, mycket stolt över mig själv. Ha

Var och fikade med V. Hon fick en the kopp med tillhörande löste
Blev en succe. Önskade att någon kunde köpa likadant till mig :P
Vi fikade på Waynes. Så gott. Jag tog varm choklad med marshmallows och en chokladboll
V tog kaffe och kanelbulle. Mumma det med!
Vi tog till och med om bara för att det var så gott
Men då blev det en mineralvatten och boll för min del!

Har varit till affären en himla massa gånger.
Bara för att jag är lite tankspridd och så idag glömde jag hälften
Men nu är allt inhandlat iaf
Typ :)

Har stått och bakat bröd nu
Det kommer nog bli jätte smaskigt.
Är ni nyfikna så är det Leilas bröd med lufttorkad skinka och getost
MAssa feta och mopzarella. Mumma mumma mumma

Har gjort matlådor med pasta och skinksås till stoffe också.
Så han ahr mat när jag är i Örebro

Ska unna mig några minuter i soffan med godis innan jag tar tag i disken

overandout

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag beundrar din huslighet kvinna !!

2008-06-24 @ 10:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0