Allting har en ände men korven den har två

Finns ett slut på allt.

Nästa vecka avsultas terminen med en tenta.
Som jag för övrigt inte ser fram emot.
Vad sägs om infektionshyggien,
allmänmänskliga behov och
medecinberäkning?
Och berälkningen får vi inte ha ett fel på.
Vad tror dem att man är. Superman?

Imorgon ska jag ha slutbedömningen av min praktik.
Vilken hitintills har beståt av krångel, och en massa skit
samt klimakteriekärringar.
Ser fram emot torsdag då jag får gå hem
och aldrig mer behöva komma tillbaka.
Usch usch usch.

Hade min omtenta idag på teknik och metoder
Fick reda på nyss att den blev godkänd.
Vilket känns så skönt.
Rakt in i kaklet :)

Tränade idag.
Blev skivstång med E, min lilla träningsfaschist
Tog 19 kg i knäböj. känner mig lite nöjd
E var ännu nöjdare, bara för att jag vågade
Men jag fick påpiskning för jat lyfte av så mycket på rygg
Får se ifall jag gör något med kritiken nästa gång

Älsklingen hade köpt en stor skål med vingummin bara till mig.
Han tyckte jag behövde det efter allt skit som har varit
Vilken pärla han är. Är så glad att han är min
Kan inte riktigt fatta att det har gått två år sen förlovningen
2006-06-24
Min min min

Nu är det NCIS och sen är det fortsättningen på spännande Criminal minds

overandout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0