I can see clearly now

Trött var väl bara mitt förnamn i morse. Ville inget hellre än att sova vidare. Snozze är min vän i vått och tort. Sov gott till 06.20. Sen blev det upp och borsta gaddarna och sen iväg på svarta faran mot praktiken. Han ta på mig kläder där i mellan. Sista dagen på praktiken flöt på bra. Var med runt när syrrona tog venprover, övervakade och kände på kärl. Fick genomföra en enkät undersökning bland dem äldre, fick en chans att prata lite med dem och höra deras livshistoria. Så söta farbröder och gummor. Och så skämtsamma. Helt underbart.
Jag och A-C hade utvärdering sen. Känndes riktigt bra och som jag fick som jag ville och lite mer. Om det beroddepå deras dåliga samvete eller atyt jag är bra kan jag inte särskilja. Hur som heslt hade M sagt att jag var framåt och sökte fakta om problem hela tiden. Har bara varit hos henne sen i måndags så det var värst vad hon visste om mig. L tyckte jag var entusiastisk och genuint intresserad av sjukdommar och gamla. A B-M hade väl ångrat att de satt mig på städning första dagen, men det är inte min skam att bära. Fick en godkänd praktik när vi kom till kontentan. Och det blev ju inte sämre när R sa att jag fick sluta tidgare. Så skööööööööööönt vare att stänga dörren bakom mig och veta att jag inte behövde komma tillbaka någe mer.
Kom hem, helt slut. Fick slänga ihop nått åt mig och min karl. Det blev en egen variant av salsakyckling och nudlar. Gott gott. Älsklingen gjorde en matlåda, som man enligt honon (citat) hade kunnat skicka till bosnien i stället. Fri tolkning. E ringde nyss och kolla läget. Så skönt att få prata med henne. Verkligen upplyftande och givande. Min kvinna. Det blir röj nästa vecka vill jag lova. Ser fram emot det :)

Nä nu måste jag ta tag i opositioner och mitt hem

Overandout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0