Köpingsyran

det råder delad meningar om yran här i köping
den äldre generation -68 och uppåt anser att det är en stökig ursäkt för ungdomar att dricka alkohol.
Dessa yngre individer, som annars planlöst driver runt på Hökartorget, anser att det är en positiv anledning att träffa människor och umgås. Buden går i sär vad gällande alkohlen.
Hur som helst börjar den idag.

Ska in till skolan och ha en opponering. Vill bara att allt ska vara slut med det här.
Gud va gött det vore med sommarlov.
TYvärr blir det vll inget sommarlov heller eftersom det är schemalagt från 18 juni - 22 augusti.
pengar är alltid bra och jag klagar inte...

Måste nog gör ett ryck igen med viktnedgången.
Ska det bli någon tatuering så lär jag väll pressa ur mig dem sista fem kilona
Mätte mig idag. Är snart tillbaka på dem centimetrar jag började allt ihopa med. Inte bra det.
Ryck upp dig kvinna. Ryck upp dig.
Men det har väll blivit en hel del frosseri på småtimmarna, när älsklingen fortfarande är på jobbet.
Sen att det inte tränas lika intensivt som förut bidrar till ökning.

måste äta något, blir så hungrig av att prata om viktnedgång.

overandout


Kommentarer
Postat av: gabbi

vill du tjäna lite extra pengar? gå din på min blogg och läs mitt senaste inlägg för mer information! ha de fint!

http://gabbifreak.blogg.se

2008-05-30 @ 08:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0