lördag hela veckan

Brolle igår. En gemytlig tillställning. Men sång och dans. Jag och J ägde dansgolvet.
Efter två cider drog vi vidare till D och älsklingen som sattoch boffade hemma hos D.
Det bjöds på vin och det tackar man ju aldrig nej till. Ens tänkare hit och dit.
Slutade med eldsvåda då vattenpipan drogs omkull. Smälte D matta. Hoppsan :)
Glada ihågen vinlade vi upp mot torget för att göra stan osäker.
SLutade med att J fick skjuss hem av någon somnådde upp itll naveln på oss. Typ.
Och ingen langos blev det heller. Sen skjussade älskligen hem mig påsin pakethållare.
Riktigt mysigt och romantiskt. Behövs inte mycket för att impa på mig :

Idag är det nya tag. Och snurrigt som fan vare när man skulle upp.
Ont i huvudet och jävligt.
Satte mig i sköna solen och läst elite. Avkopplande.
Har åstdakommit lite pommes och fiskpinnar. A la England
Ikväll ska vi spela kubb och grilla. Så najs.
Och ikväll ska det fanimej bli langos :)

Nu ska vi köpa glass och potatissallad.
Tip Top for life

overandout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0