Torsdag i morgon

Vaknade jätte tidigt i morse. Det i kombination med att vi gick och la oss efter två inatt var inge bra alls.
Hade bestämt oss för att göra en utflykt till staden västerås för att hälsa på älsklingens mamma som blivit inlagd
Hon var glad att det kom lite friska människor och prata med henne. Som inte var sjuksyrror eller läkarkandidater.
Käkade på Pizza Hut efteråt. Har nog aldrig gjort det. Eller inte i Sverige iaf. Men i Danmark.
Skillnaden är minimal, här pratar de svenska och där pratar dem danska. Förvisso inte pizzorna.

Kom till praktiken vid 13.15. Trött som en gris var jag (undra om det hör ihop med den underbara nattsömnen jag fick). Kunde inte tänka på annat än när jag skulle få komma därifrån. lskar dock tantern aohc farbröderna på avdelningen. Men mina sysslor har inte varit så givande alls den senaste veckan.
Det mest upphettsande har väll varit att jag har fått mätit, vägt och kollat blodtryck på hela gänget.
Annars har det varit väldigt döfött.

Fick komma förbi hos F och V på väg hem ifrån min "underbara" praktikplats. Det bjöds på kaffe och en hel del prat. Mest resencion av LOST. Kanske blir utgång med dem i helgen. Köpa sockervadd och marknadskarameller och åka tekopparna tills man spyr upp allt.

Är ju som kanske inte tidigare nämnt KöpingsYran i helgen.
På praktiken pratas det inte sörskillt varmt om den. Får väll se vad jag är av för åsikt efter helgen.
Så på fredag blir det Ögir och liveframträdande av Kjell aka Brolle.
Vädret ska ju tydligen bli stekande hett med många soltimmar. Detta plus krogen lika med guld.

Nu sitter jag här på golvet med kläder som luktar ingnodd 70+
Dags för lite gott gott och en dusch :)
Sen criminal minds

overandout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0