Galen roadtrip

Helgen har varit en enda galen raodtrip fram och tillbaka till Danmark. Galet värre vad jag utsatt kroppen för egentligen. Körde ner systeryster till sin, numera kille, för att de skulle kuckilura ihop under helgen. Tåg Öresundståget över bron till landet i väst. Ha. Galet vad det bor mycket folk där. Den tanken slog mig när jag stod på Kobenhavn H och väntade på pendeltåg ut till obeboda trakter :P Mycket hunkar bor det i Köpenhamn iaf, och det slog mig att de är långa. Det är där de har gömt sig hela mitt liv! Har lökat hemma hos James hela helgen. Fredagens mat: Lasange fick lära honom att göra vitsås också, han hade aldrig varit med om det. Ha. Lördag mat: Pasta och köttfärssås, förstår om ni tycker det är enformigt. Men vi blanda det med typ 11 koppar te och smörgåsar. Samt glass, den ack så viktiga Icecreamen. Mums vad det var gott. Straticella för er jätte intresserade. Har kollat på en massa filmer, "Blood diamond", "The Departed", "Cabel guy", "Back to the future 1 & 3", "anchorman" m.m Hel galet vad han har filmer, två hela kartonger plus lite utspritt i lägenheten. :D Hemresa på söndagen, först tåg över Öresund och sedan bil genom halva Sverige. Pitstop i Jönköping på Donken. Mumsigt. Borta bra men hemma bäst?

Vill tillbaka!

overandout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0