Hur tänkte jag nu?

Jag vet att jag är grym, hur långt den sanningen har kommit med er andra vet jag inget om.
Har inte hänt så mycket de senaste dagarna
Eller det händer grejer hela tiden men inget kul för mig

Onsdag: Spränghuvudvärk, hemma från skolan och tyckte synd om mig själv. Pluggade det sista inför tentan. Ap bra gick det. Så då började jag se fram emot det hela. Massera moster på kvällen. Trevligt värre. Som vanligt i  Bregott fabriken, Ingen är perfekt men det finns ju alltid rum för förbättring. Bara att ta lärdom av andras misstag.

Torsdag: Upp och hoppa 05.30. Förstå hur tidigt det är!? Tyckte synd om mig själv när jag var mindre och behövde gå upp så tidigt och åka till fritids innan skolan. Men i vuxen ålder ska inte en person behöva vara uppe så tidigt. Inte mänskligt. Sist jag gick upp så tidigt satte jag mig och slinga håret, så jag tänker nog inte så klart då. Storhandlade till La Familia, eftersom jag är så grym. Hämta ut mitt MaryKay paket på posten. Julafton :) Hämtade Linn och drog till Västerås.
Linus fyllde 23, grattis grattis. Victoria hade bakat en massa mumsigt. Verkligen toppen gott. Jag ligger i lä i jämförelse. Kom hem sent som fn. Fick för oss att gå hemmifrån mina föräldrar till henne var en bra ide, bärandes bilbarnstol samt rullandes en 6 kilos bäbis. Ha. Äntligen sova.

Fredag: Regn och åter regn. Har en förmåga att förstöra en hel dag. Pallrade oss genom rusket så Janet och Loffe kunde ta kort. Söta de blev. Verkligen ett jättefint kort. Håll utkik. Knökad buss till Ladugårdsängen. Mums. Fika. Buss till stan. Kan upplysa nytillkomna tittare att det fortfarande regnar. Lunch på Java. Hem och städa inför MaryKay demon. Blev riktigt vackert om jag får säga det själv. Och det får jag eftersom det är min blogg. Höll i demon, gick bra men alltid lika nervös att prata inför folk. Sedan följde massa mumsig mat och vin. Muuuuuums! Nu sitter jag här och inser att jag ska skriva tenta om 6 timmar. Inte helt genomtänkt av mig. Men shit happends. Kan inte alltid vara på topp :P

Nu måste jag bli vuxen!

overandout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0