I'm so naked dance

Jag är så grym ibland. Det är min livsfilosofi nu för tiden. Enda som håller mig levande. Att intyga mig själv varje dag att jag kommer äga dagen och vara grym rakt igenom. Kalla mig fläng, men det funkar. Prova själv framför spegeln när du borstar tänderna. Gört och du möter dagen helt peppad och full av dig själv :)

Dock så var jag inte på topp idag så det blev ingen föreläsning. Det sköna är att folk saknar en och att man inte är tvungen att dyka upp. Mer än att agera moraliskt stöd åt sina kurskamrater. LoL

Idag har jag gått promenad med Janet och Loffe, vi hälsade på B som jobbade i Örebro och passade på att käka på Max. Åkte sen upp på stan och mötte upp mor, far och söttjej_92. Alla sex gick och fika/käkade på Java., Eftersom coffehouse by gorge var stängt och igentejpat. WTF. Kan det göra på det viset utan att säga nått till oss? Tycker inte det.

Upptäckte nu när jag sitter och skriver att jag är torr som fnöske. Måste nog smörja in mig. För att vara återförsäljare av krämer för kropp och själ så verkar jag inte andvända nått själv. Det är ju ett skämt. Ha. Ska omdelbart gå och smörja in mig.

overandout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0