Ingen lösning på världsproblemen

Dagen till är jag spenderat med Janet och Loffe på IKEA. Mums värre. Köpte inget förutom lunch och efterätt. Mitt kort skulle muppa sig så det var lika bra. Janet köpte grejer till lägenheten, det blev jätte fint. Var glad kvinna ;) Gick förbi banken på vägen hem och beställde mig ett nytt kort. Om tre dagar är jag stol ägare till mig SWEDBANK kort, haha, jag var tydligen lite gammalmodig med mitt FÖRENINGSSPARBANKEN kort. Tanten i kassan tittade konstigt på mig.

Blev lite tajt om tid. Så det blev en stressig avfärd till Friskis och Svettis. Men jag han, precis i tid. Genomförde ett skivstångspass, inte med stor bravur men jag var där och gjorde repetitionerna iaf. Iväg till Mysen för dusch, mat, massage och HOUSE. Jag måste erkänna att jag kände mig som en liten snyltare. Men så fort jag får ett eget hem så ska jag bjuda igen på dusch, mat och HOUSE. För massage fick du kvinna ;)

Avslutade kvällen med att titta lite på våra uppgifter i kursen som jag tydligen går på nu. Ha. Mitt engagemang är på topp, verkligen. Byggde upp ett hat inom mig till skolan. Jag tycker det är oacceptabelt att lärarna i princip kräver att vi ska ha tillgång till skrivare, all obligatorisk litteratur samt möjligheten att åka in till skolan varje dag. Blir anti sånt, tycker att det enda är ett val utav en vuxen person. Och att krav inte passar in i min bild av att välja utbildning. Inte på det viset som de framförts nu. Jag och mina åsikter borde nog lägga sig nu. Börjar bli en dålig ovana att blogga mitt i nätterna.

overandout


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0