Målarmästarn

Det är kanske att ta i, men jag har iaf målat idag. Det blir inte alltid som man tänkt sig, och det kanske är för att jag inte är målare utan pluggar till sjuksköterska. Det är iaf färg på väggarna. Lite lustigt. Det blir orange fondvägg. Love it or hate it, det är mitt rum och jag tycker om orange. My preccccccccioussss.....

Jag är bra klantig ibland. Börjar tvivla på att jag överhuvudtaget ska prata med folk, och ännu mindre killar. Sicket skämt. Ska bli jäkligt kul att komma ut i helgen, göra något konstruktivt. Som inte slår tillbaka på en själv. Hhahaha

Ska åka och jobba idag, vända pensionärer och torka dem i rumpan. Avundsjuk? Måste smeka i mig lite köttfärslimpa först.

overandout 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0