Som en gummiboll kommer jag tillbaks till dig

Fredag
Jobba förmiddag. Fick tillbaka min deligering så jag kan ge tanterna medecin. Ska även få ge insulin. Kung är jag.
Sen var planen att ja och S skulle ha pluggat, men det blev mer att vi gjorde allt för att inte komma i närheten utav kvalitativ forskningsmetod :P Vi gjorde vad vi gör bäst, shoppa :) Provade en as fin klänning, väldigt upp dressad sådan. Men sjukt fin iaf, "ha-begäret" växte sig overhört stark inom mig! Vi kom hem till S till slut och tog tag i uppgiften vi hade. S var dock något lättdistraherad. Och det blev inte bättre när R kom och hettsade oss till att dricka. Vilket även det är något vi gör bra. Blev klara till slut och korkade då upp ölen. Muuums var det. R's öl med skumtomte i såg inte alltför god ut! Utgång på stan. Satte oss på PB i hopp om bättre tider och drack några öl. Utveckalde våran utekväll till Örebros nya queerklubb, KissKissBangBang. Det var tung gung och så värt 20 kr i entré :P Blev väll lite crazy efteråt.

Lördag
Mor hämtade mig kl 6 på morgonen. Har fortafarande inte sovit något. Hem och hoppa in i duschen, rena sig från nattens synder. LoL. Slängde i mig en nyköpt varm fralla och the och sen bar det iväg. Var med och julbakade till kyrkans julförsäljning. Rullade lussekatter och kringlor för glatta livet. Haha. Eftersom jag vid det laget hade varit vake i 30 timmar så började min hjärna hitta på konstigheter. Som när E säger "Oj är det så där mycket kvar" och jag svara "Andas genom näsan" och viker mig sen utav skratt. Under samma bak kommer vi på hur Jesus gjorde när han skulle få fisken coh bröden att räcka till, han sträckte ut dem, för R konstaterade att det blev mer deg på hans lussekatter än på alla andras bara för att han sträckte ut dem, jo sure. Min kropp gav upp på mig runt halv elva så hemmåt för att sova några timmar, typ 3. Har inget minne av att jag somnar, bara att jag vaknar upp tre timmar senare. Grymt. Powernap FTW. Fixa i ordning mig, sen bar det iväg till Köping och Arboga. För att senare parkera bilen i Västerås. Tung förfest med lite för mycket tequilla och captin morgan. Jag förnekar allt intag tills jag dör. Utgång på Konrad, lyckades mucka gräl med folk så det började slåss, men inte med mig. Hoppsan :P I'm trouble!

Söndag
Vaknar som vanligt runt 8 dagen efter fylla. Upplever att jag sovit i fyra timmar. Är som vnligt ap pigg och drygar mig med en inte lika pigg F. Haha. Kul med folk som mår illa dagen efter, jag brukar vara en av dem men denna gång höll jag mig clean. Så sjukt kul. Slutade med att han försökte meditera ner mig på jorden. Men hallå, det är mig vi pratar om, andas långsamt och blunda är inget för mig. Fyllekäk på Gyllene Svanen. Fick höra ifrån mina kära medbrottslingar att jag tydligen åt alldelles för mycket skräpmat. LoL. Skulle jag äta skräpmat, nu förstår jag inte vad de pratar om! Mc Donken och Gud skapade denna kropp :) Hemfärd. För att snabbt bli avfärd mot R kalas, skoj att träffa släkten. Och sjukt gott med smörgåstårta. Varför äter man inte det varje dag?

Ska försöka sova, vare nått du inte förstod så hör av dig! Eller förstod du får du gärna höra av dig och förklara för mig. För jag förstår inte hur den här helgen gick till....

overandout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0