I korthet

Det blev en konstig morgon. Vaknade först av röster i hallen som diskuterade matlådor med rotmos och kramar hit och dig. Minuterna senare rycker min kropp till av att huset håller på att raseras ner till grunden av att min bror smäller igen dörren. Min väckarklocka var inställd på att alarmera 08, vilket den också gjorde overhört punktligt. Tänkte mig en snozze på 9 minuter, vaknar till och tittar för att se hur många minter jag har kvar att dra mig och upptäcker till min förfäran att det gått en timme. Hoppsan är ett milt uttryck för hur jag kände då.

Hinner i tid till att hämta upp min kusin. Vi skulle ju nämligen ha en heldag tillsammans. Under två timmar är vi på Gustavsvik, tillsammans med alla andra kan tillläggas. Hon och jag åkte "toan", "tuben" och forsen. Hoppade i vågorna och värmde oss i utepoolen. Jag måste säga att det bästa var att basta. För det var enda stället det inte fanns en massa förvirrade värmläningar på. Lunch åt vi på Bara Vara tillsammans med systeryster. Gick till bibloteket och lånade böcker. De tre musketörerna fikade på Java. Allt är så mumsigt, helt galet vad gott det kan vara med varm choklad och grädde.

Har hållt en Mary Kay demo på kvällen också. Närmar mig en perfect start. Skönt värre.

yoghurt + flingor + dator = nu

overandout


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0