Is it time too say goodbye?

Onsdag
Min senaste trend är att försova mig, eller iaf sova bort dyrbar pluggtid. Måste skärpa mig. Idag hade vi filminspelning med seminariegruppen. Vi skulle agera proffessionell sjuksköterska samt patient. Och som den teater-apa jag är levde jag ut alla min fantasier. Efteråt kände jag mig nöjd med det hela. Galet skoj! Fick reda på mitt tentaresultat idag, för tentam i Utveckling och Hälsa, och den gick fett rätt åt helvete. Någon som joinar mig på omtentan den 15 november? Hem och bättra på sminket sen bar det iväg till Janet. Hon fyller ju 21 idag. Grattis gumman! MILF är du ;) haha Hon hade gjort något av det godaste jag ätit på länge, näst efter rotmos :P, Efterätten kunde man ha förätit sig på!

Dags att börja med att försöka sova då...

overandout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0