Jag vet

Hur kan det finnas något att blogga om, två timmar efter förra inlägget
Svaret är enkelt
Jag vet!
Det ligger till så här:
När det spritter i hela kroppen och knoppen inte riktigt hänger med då är man kär
Idag, eller hela den här veckan, har jag varit sån här
Nu har Dr Andrea självdiagnostiserat sig, och dommen lyder: Hon är kär
Jag är helt fantastiskt uppåt väggarna galen.
Just nu är det ingen ordning på någonting i mig.
Det är en galen känsla.
Och den är bara MIN :)

Are we human or are we dancer?

Yoga i morgonbitti. Ser fram emot det. Hoppas det är lika rofyllt som sist.
Behöver lära mig att andas och varva ner.
Energi for the win.

overandout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0