Mig

Gick på yoga i morse. Lika harmoniskt som vanligt
Tror instruktören har tagit Valium inför varje klass
Man hinner andas åtta ggr innan hon säger att man ska andas ut
Har även matat katter idag, så himla gosiga
Saknar Tigern och Salma
Även om de också har sina jobbiga dagar!
Skjussade pappa till Mega. Han investerade i jeans
Mest för att han hade gått ner en storlek.
Tydligen en Big Deal
Kalas hos lillkusien
Som tydligen nu har blivit 12
Grattis grattis till henne iaf
Vi bjöds på massa god mat. Inte illa
Skulle ha åkt ut till Janet
Men det blev så sent innan jag kom ifrån kalaset
Så hon hade tröttnat på att vänta på mig,
Förlåt! Räcker det?

avslutningsvis vill jag säga att jag har ett nytt smeknamn
Finger sucking person

overandout


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0