Spänningshöjare

Två veckor av planerat pluggande.
Ni skulle ha sett va fin min kalender var
9-12 skulle jag plugga
12-13 göra uppehåll för matintag
13-16 skulle jag plugga
Med betoning på skulle
Har det blivit nått då?
Mitt kontoutdrag visar på en annan tendens.
Det har varit chocko mint för hela slanten
Så nu har Freud och Hansson Sherhman fått en chans

Och jag kan vara den första att berätta att jag inte kommer klara det
Har verkligen skitit i det blå skåpet
Mitt fokus har legat någon annan stans
Mitt huvud känns som det kommer explodera vilken sekund som helst
Och de kommer flyga ut gröna klumpar
Finns aboslut inga hjärnceller där
Hjälpte tydligen inte att färga håret brunt

Det finns vissa som tydligen får åka utomlands så här års
Och gå på octoberfest på plats i munchen
Är jag avundsjuk för det? Är jag bitter?
Det kan du fethajja att jag är!

Ipren ska bli min bästa vän

overandout

p.s. självömkan for life .d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0