Träningsvärk, Fjärillar, Tristes

Samtalet med känslomässig intellegens. H. Hilmarsson är ett geni. Avgudar sida upp och sida ner av öppna frågor och jag-ställningstaganden. Är nog den första studentlitteraturen som jag läst färdigt så här långt innan tena. Imponerad av mig själv :)

Fick ett desperat infall att gå och träna igår. Vet inte riktigt om det beslutet var genomtänkt. Det kändes väldigt skönt att äntligen vara i de svettbelagda lokalerna igen. Men mina pectoralis major, triceps och erector spinae säger något annat idag. Påminner mycket om min far, som för tillfället har ett redigt ryggskott. Då deffar det 25 år på oss. Galet vad åldern gör sig påmind!

Fick ett mycket trevligt samtal igår. Mer än välbehövligt. Blir så glad, alldeles varm inombords. Du får mig att le och rodna på samma gång. Galet svärdfisken!

Efter en mycket låååååångsam och egentligen innehållsfattig föreläsning är jag äntligen hemma. Kunde inte ha varit värre. Jag har då aldrig varit så understimulerad och och matt någonsin. Ser verkligen fram emot att läsa lite på egen hand ikväll, då lär jag mig nått i alla fall.

Ska laga mat åt min annars halva familj.

overandout


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0