Konsten att tugga sönder krishantering

Bara för att jag sov längre än vad jag borde ha gjort och åt minde till frukost än vad jag borde ha gjort besätämde jag mig för att gå till skolan.Inte överdrivet långt. Men jag är hyffsat ur form at the moment så det kändes som ett heldags jobb att ta sig från Vena ut till Universitet. Svettig och grisig kom jag fram 1 h och 20 minuter senare. Var väll ingen höjdar uppsyn. Eller det beror väll på vad man är ute efter och tänder på. Är svettiga svin din grej så håll dig på campus när jag är ute och går!

Avsatt tre timmar föreläsning. Som fullständigt förströdes av föreläsaer. Han sa att han var lärare, men jag tvivlar. Avdankad elev som aldrig lärde sig skriva ordentligt på tavlan. Inte direkt som att man förstod nått om man tittade bort eller tänkte på annat i 2 sekunder. Det var verkligen ingen bra föreläsaren. Tyvärr var ämnet krishantering, så det hade ju varit lite lärorikt och kul att haft med sig något efter dagens föreläsning. Men icke! Hela historien slutade en halvtimme tidigare dessutom. Varför var han tvungen att betee sig som om han tagit speed? Travade hemmåt med raska steg.

Blev bjuden på mat av pappa och mamma. Trevligt att äta ute. Inget man unnar sig som student.

Freud kallar på mig

overandout


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0